Fitness ONLINE

14.03.2020

LIVE STREAMING TRENINGI W FEEL THE FREEDOM

Ze względu na obecną sytuację w naszym kraju, przenosimy treningi do Waszych domów, czyli FITNESS ONLINE. Jak to działa? Za chwilę Wam wszystko wytłumaczymy. Tak jak obiecaliśmy nie zostawimy Was bez opieki naszych instruktorów i już od poniedziałku startujemy z treningami ONLINE. Dlatego będziemy się łączyć przez kanał You Tube na Live Streaming, gdzie będziecie otrzymywać linki do naszych treningów.

Wszystkie karnety, które posiadacie zostają zawieszone. 

Jak rozpocząć przygodę z Fitness ONLINE?

  1. Zarejestruj się na naszej stronie www.ftf.edu.pl.
  2. Dokonaj wpłaty za karnet online, wybierając odpowiednią opcję dla siebie.
  3. Zapisz się na zajęcia wybierając zakładkę GRAFIK ZAJĘĆ.
    – (pamiętaj żeby zapisać się na wybrane zajęcia do 60 minut przed treningiem).
    – czekaj na link z dostępem do treningu live – wyślemy go na 30 minut przed treningiem.

Plan treningów w Live Streaming’u będzie dostępny w zakładce GRAFIK ZAJĘĆ  – prosimy o cierpliwość, dla nas również jest to NOWOŚĆ 🙂

NOWOŚĆ! Wypożycz sprzęt do naszych treningów!

I opcja

  1. Trampolina do domu-100 zł/m-c
  2. Sztanga do treningu siłowego- 50 zł/m-c
  3. Step 30 zł/m-c

II opcja

  1. Trampolina do domu + Sztanga do treningu siłowego -120 zł/m-c
  2. Sztanga do treningu siłowego + Step 60 zł/m-c

III opcja

  1. Trampolina do domu + Sztanga do treningu siłowego + Step 150 zł/m-c

Zamówienie możesz złożyć mailowo info@ftf.edu.pl

Potrzebujemy kilka informacji

  1. Imię i nazwisko (osoby zamawiającej sprzęt)
  2. Dokument potwierdzający tożsamość
  3. Adres email
  4. Telefon kontaktowy
  5. Informacja czy odbiór własny/czy z dowozem
  6. Adres zamieszkania
  7. Zaliczka zwrotna przy zdaniu sprzętu
    – 100 zł trampolina (płatność gotówką)
    – 50 zł sztanga
    – 50 zł step

Cennik

Nowy cennik obowiązuje od 14.03.2020

Wpłaty można dokonać przelewem na konto klubu
Feel the Freedom-Mariusz Cieślik
mBank: 74 1140 2004 0000 3102 7856 0187

 

* W przypadku problemów z zapisami skontaktuj się z nami tel. 570 939 570 lub e-mail info@ftf.edu.pl
** Upewnij się, że masz na swoim koncie właściwy adres e-mail – to na niego zostanie wysłany link z dostępem do treningu live!
*** Do 3 godzin po zakończeniu treningu prześlemy do Ciebie powtórkę live, która będzie dostępna do godziny 11:00 dnia następnego.  W przypadku problemów technicznych lub jeśli nie możesz zrobić treningu o danej godzinie – nic straconego – możesz odtworzyć trening z nagrania:) Pamiętaj jedynie o ZAPISIE na trening przed jego rozpoczęciem – tylko wtedy możemy wysłać Ci link do nagrania.
**** Osoby, które wypożyczą od nas sprzęt, otrzymają specjalną zniżkę na karnet ONLINE
***** Odbiór sprzętu: osobiście w klubie Feel the Freedom lub z dowozem 30 zł na terenie Lublina

Jeżeli macie do nas jakieś pytania, czekamy na Wasze wiadomości!

Facebook
e-mail: info@ftf.edu.pl
tel kom. +48 570 939 570

1. Jumping fitness

To nowa forma fitnessu polegająca na kombinacji ćwiczeń na specjalnych, opatentowanych trampolinach. To trening polegający na skakaniu w określonych przez instruktora rytmie i formie, nie tylko rzeźbiący ciało, ale i w ekspresowym tempie spalający ogromne ilości kalorii!

W swoim programie uwzględnia najbardziej prostą formę treningu kardio, ćwiczenia są proste, dostarczają radości, uwalniają od stresu, a przede wszystkim pomagają kształtować sylwetkę!

Przeznaczony jest dla wszystkich, niezależnie od wieku, płci i kondycji. To znakomita recepta na wszelkie dolegliwości, także takie jak znudzenie, czy ospałość.

Ciekawostki:

w trakcie godzinnego treningu jumpingu jesteś w stanie spalić nawet 800 kcal! Zdaniem ekspertów 10 minut tego rodzaju fitnessu przynosi podobne rezultaty, jak 30 minut joggingu. Spalanie kalorii jest największe po zajęciach (przyjmuje się, że na drugi dzień po nich), gdyż występuje tu EPOC effect (excess post-exercise oxygen consumption); zjawisko to powstaje, kiedy po zakończonym wysiłku organizm musi pobrać więcej tlenu, aby powrócić do równowagi; chodzi o odnowienie zapasów energetycznych, naprawę mikrouszkodzeń w mięśniach i wzrost tych mięśni, a więc również ich wzmocnienie. Jumping rozwesela – spróbuj się smucić po 15 minutach skakania, po prostu się nie da!

Jumping działa dobroczynnie na cały organizm zarówno jeśli chodzi o jego wymiar psychiczny, jak i fizyczny:

  • pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego przez większe dotlenienie
  • wspiera pracę układu pokarmowego, stymulując procesy trawienne i przemianę materii
  • ułatwia wydalanie toksyn
  • korzystnie wpływa na umysł, zmniejszając zmęczenie psychiczne
  • zwiększa wydolność organizmu, poprawia koordynację ruchową, kondycję, zdrowie, samopoczucie czy gibkość
  • wpływa na układ kostno-stawowy, wzmacniając mięśnie całego ciała, na skutek zwiększonej intensywności wspomaga produkcję serotoniny
  • powoduje spalanie tkanki tłuszczowej

2. Pump&Tone

To koncepcja treningu wytrzymałości siłowej ze sztangą, przy muzyce. Intensywne spalanie tkanki tłuszczowej, rzeźbienie sylwetki oraz wzmacnianie gorsetu mięśniowego stało się możliwe również na grupowych zajęciach fitness. Jest to idealna opcja treningu zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. System PFS Pump&Tone pozwoli Ci wykorzystać i dostosować obciążenie do indywidualnych możliwości, poprawić metabolizm mięśniowy, udoskonalić technikę ćwiczeń. Podczas zajęć każdy z uczestników otrzymuje indywidualne wskazówki.

3. deep WORK®

Łączy w sobie program bodyART® i IRON SYSTEM®. To atletyczny, prosty, męczący, niepowtarzalny, wyróżniający się na tle innych trening, który nie wymaga używania żadnych sprzętów. W deepWORK® sekwencje ruchu są skomponowane w taki sposób, aby uzyskać równowagę między napięciem/relaksacją i łączyć to z ćwiczeniami oddechowymi.

Fazy treningu deepWORK® są skonstruowane według pięciu elementów: ziemi, drewna, ognia, metalu i wody. Te z kolei są oparte na różnych źródłach energii. Po zajęciach deepWORK® energia uczestnika jest całkowicie wyczerpana. Techniki te są również stosowane w terapii medytacyjnej, w tzw. medytacjach dynamicznych, których źródeł można szukać głównie na Dalekim Wschodzie i wykorzystywane są przede wszystkim przez ludzi cierpiących na raka lub depresje oraz dolegliwości psychosomatyczne.

Wszystko o treningu deepWORK® :

  • deepWORK® pozwala sięgnąć do naszego ducha, wnętrza
  • ćwiczenia deepWORK® są skonstruowane według konkretnej wiedzy teoretycznej
  • ruchy deepWORK® są zaprojektowane w taki sposób, iż zawsze mamy związek pomiędzy napięciem i rozluźnieniem, w połączeniu z ćwiczeniami oddechowymi
  • deepWORK® – uczestnik trenuje we własnym tempie, zgodnie z rytmem swojego ciała.

4. Fit&Fight

To program, który łączy elementy fitnessu z elementami sztuki walki taekwon-do. Poznacie podstawowe techniki uderzeń, bloków i kopnięć. Nie martwcie się szybko opanujecie podstawowe ruchy i będziecie mogli czerpać radość z treningu. Zajęcia te dają wiele satysfakcji i pozytywnej energii, a to połączenie poprawi waszą kondycję i wzmocni wasze mięśnie. W ciągu 60 minut możecie spalić sporą ilość kalorii (nawet do 700). Dodatkowo zwiększacie wydolność serca i pojemność płuc i bardzo ważne, zwiększacie pewność siebie.

5. Mini-Band

Gumy do ćwiczeń i trening z ich użyciem sprawia, że do pracy włączają się niemal wszystkie partie mięśniowe. Działanie z powodzeniem można porównać do hantli – dzięki nim jesteśmy w stanie szybko zbudować i wyrzeźbić mięśnie. Dodatkowo, gumy do ćwiczeń są skutecznym bodźcem treningowym do osiągnięcia lepszych wyników sportowych. Dzięki nim możemy wykonać ćwiczenia siłowe, które trudno byłoby nam zrobić z użyciem wolnego sprzętu na siłowni. Każda guma ma swój odpowiednik kilogramowy, który sugerowany jest jej kolorem. Dzięki temu możemy w prosty i skuteczny sposób progresować z treningu na trening, wykorzystując do tego różne rodzaje gum. Gumy mini band są całkowicie bezpieczne, pomagają zachować prawidłowe wzorce ruchowe, poprawiają mobilność stawów i zwiększają siłę mięśniową.

Zalety :

  • minimalizują ryzyko kontuzji
  • umożliwiają wykonanie wielu rodzajów treningu
  • sprawiają, że podczas treningu mięśnie są stale napięte
  • poprawiają mobilność stawów
  • ćwiczenia z gumami ujędrniają ciało i redukują tkankę tłuszczową
  • aktywują mięśnie całego ciała: zarówno powierzchowne jak i głębokie
  • nadają się zarówno do rozgrzewki przed treningiem, jak i treningu siłowego
  • można ich używać do ćwiczeń rehabilitacyjnych