Fitness

Cennik

Karnet ważny 4 tygodnie z możliwością zawieszenia 2 razy w semestrze

  • Karnet 1 – Jumping® fitness + Pump&Tone + Mini-Band + Fit&Fight
    (1 wejście 19 zł, 4 wejścia 49 zł, 8 wejść 89 zł, 12 wejść 99 zł, open 109 zł)
  • Karnet 2 -Bungee fitness
    (1 wejście 19 zł, 4 wejścia 59 zł, 8 wejść 109 zł, 12 wejść 139 zł, open 149 zł)
  • Karnet 3 – Bungee fitness + Jumping® fitness +Pump&Tone +Mini-Band + Fit&Fight
    (1 wejście 19 zł, 4 wejścia 69 zł, 8 wejść 119 zł, 12 wejść 149 zł, open 159 zł)

1. Bungee fitness

Polega na wykonaniu sekwencji ćwiczeń przy pomocy elastycznej liny bungee. To intensywny trening połączony ze świetną zabawą podczas którego pracują dosłownie wszystkie partie ciała, a szczególnie gorset mięśniowy stabilizujący kręgosłup.

Zalety treningu:

  • przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej
  • prostota ćwiczeń
  • buduje wytrzymałość fizyczną
  • posiada pełną swobodę ruchu, podczas ćwiczeń ciało wykonuje ruchy 360 stopni
  • bawiąc się poprawia kondycję mięśni przykręgosłupowych
  • wzmacnia pracę serca i całego układu krążenia
  • rozwija umiejętności zarówno na poziomie artystycznym, jak i fizycznym
  • podczas treningu uwalniane są hormony szczęścia: serotonina, endorfiny oraz dopamina
  • specjalne spodenki ochronne dołączone do zestawu pomagają spalić tkankę tłuszczową z okolicy ud, pośladków i brzucha
  • poczucie lekkości i odciążenia stawów

2. Jumping fitness

To nowa forma fitnessu polegająca na kombinacji ćwiczeń na specjalnych, opatentowanych trampolinach. To trening polegający na skakaniu w określonych przez instruktora rytmie i formie, nie tylko rzeźbiący ciało, ale i w ekspresowym tempie spalający ogromne ilości kalorii!

W swoim programie uwzględnia najbardziej prostą formę treningu kardio, ćwiczenia są proste, dostarczają radości, uwalniają od stresu, a przede wszystkim pomagają kształtować sylwetkę!

Przeznaczony jest dla wszystkich, niezależnie od wieku, płci i kondycji. To znakomita recepta na wszelkie dolegliwości, także takie jak znudzenie, czy ospałość.

Ciekawostki:

w trakcie godzinnego treningu jumpingu jesteś w stanie spalić nawet 800 kcal! Zdaniem ekspertów 10 minut tego rodzaju fitnessu przynosi podobne rezultaty, jak 30 minut joggingu. Spalanie kalorii jest największe po zajęciach (przyjmuje się, że na drugi dzień po nich), gdyż występuje tu EPOC effect (excess post-exercise oxygen consumption); zjawisko to powstaje, kiedy po zakończonym wysiłku organizm musi pobrać więcej tlenu, aby powrócić do równowagi; chodzi o odnowienie zapasów energetycznych, naprawę mikrouszkodzeń w mięśniach i wzrost tych mięśni, a więc również ich wzmocnienie. Jumping rozwesela – spróbuj się smucić po 15 minutach skakania, po prostu się nie da!

Jumping działa dobroczynnie na cały organizm zarówno jeśli chodzi o jego wymiar psychiczny, jak i fizyczny:

  • pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego przez większe dotlenienie
  • wspiera pracę układu pokarmowego, stymulując procesy trawienne i przemianę materii
  • ułatwia wydalanie toksyn
  • korzystnie wpływa na umysł, zmniejszając zmęczenie psychiczne
  • zwiększa wydolność organizmu, poprawia koordynację ruchową, kondycję, zdrowie, samopoczucie czy gibkość
  • wpływa na układ kostno-stawowy, wzmacniając mięśnie całego ciała, na skutek zwiększonej intensywności wspomaga produkcję serotoniny
  • powoduje spalanie tkanki tłuszczowej

3. Pump&Tone

To koncepcja treningu wytrzymałości siłowej ze sztangą, przy muzyce. Intensywne spalanie tkanki tłuszczowej, rzeźbienie sylwetki oraz wzmacnianie gorsetu mięśniowego stało się możliwe również na grupowych zajęciach fitness. Jest to idealna opcja treningu zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. System PFS Pump&Tone pozwoli Ci wykorzystać i dostosować obciążenie do indywidualnych możliwości, poprawić metabolizm mięśniowy, udoskonalić technikę ćwiczeń. Podczas zajęć każdy z uczestników otrzymuje indywidualne wskazówki.

 

4. Kangoo Jumps

Kangoo Jumps składają się z buta, bezpiecznie blokującego nogę oraz systemu elastycznych sprężyn. Ze względu na to, Kangoo Jumps posiadają wiele unikatowych właściwości:

  • pozwalają uniknąć szkodliwych skutków na stawy do 80%
  • pomagają szybciej uzyskać pożądaną formę (spala się 30% więcej kalorii niż podczas zajęć w zwykłych butach do biegania)

Dlatego na całym świecie zyskuje popularność nowy rodzaj ćwiczeń w butach Kangoo Jumps. Zajęcia w nich – to świetny sposób, aby schudnąć i zregenerować siły.

5. deep WORK®

Łączy w sobie program bodyART® i IRON SYSTEM®. To atletyczny, prosty, męczący, niepowtarzalny, wyróżniający się na tle innych trening, który nie wymaga używania żadnych sprzętów. W deepWORK® sekwencje ruchu są skomponowane w taki sposób, aby uzyskać równowagę między napięciem/relaksacją i łączyć to z ćwiczeniami oddechowymi.

Fazy treningu deepWORK® są skonstruowane według pięciu elementów: ziemi, drewna, ognia, metalu i wody. Te z kolei są oparte na różnych źródłach energii. Po zajęciach deepWORK® energia uczestnika jest całkowicie wyczerpana. Techniki te są również stosowane w terapii medytacyjnej, w tzw. medytacjach dynamicznych, których źródeł można szukać głównie na Dalekim Wschodzie i wykorzystywane są przede wszystkim przez ludzi cierpiących na raka lub depresje oraz dolegliwości psychosomatyczne.

Wszystko o treningu deepWORK® :

  • deepWORK® pozwala sięgnąć do naszego ducha, wnętrza
  • ćwiczenia deepWORK® są skonstruowane według konkretnej wiedzy teoretycznej
  • ruchy deepWORK® są zaprojektowane w taki sposób, iż zawsze mamy związek pomiędzy napięciem i rozluźnieniem, w połączeniu z ćwiczeniami oddechowymi
  • deepWORK® – uczestnik trenuje we własnym tempie, zgodnie z rytmem swojego ciała.

6. Fit&Fight

To program, który łączy elementy fitnessu z elementami sztuki walki taekwon-do. Poznacie podstawowe techniki uderzeń, bloków i kopnięć. Nie martwcie się szybko opanujecie podstawowe ruchy i będziecie mogli czerpać radość z treningu. Zajęcia te dają wiele satysfakcji i pozytywnej energii, a to połączenie poprawi waszą kondycję i wzmocni wasze mięśnie. W ciągu 60 minut możecie spalić sporą ilość kalorii (nawet do 700). Dodatkowo zwiększacie wydolność serca i pojemność płuc i bardzo ważne, zwiększacie pewność siebie.

7. Mini-Band

Gumy do ćwiczeń i trening z ich użyciem sprawia, że do pracy włączają się niemal wszystkie partie mięśniowe. Działanie z powodzeniem można porównać do hantli – dzięki nim jesteśmy w stanie szybko zbudować i wyrzeźbić mięśnie. Dodatkowo, gumy do ćwiczeń są skutecznym bodźcem treningowym do osiągnięcia lepszych wyników sportowych. Dzięki nim możemy wykonać ćwiczenia siłowe, które trudno byłoby nam zrobić z użyciem wolnego sprzętu na siłowni. Każda guma ma swój odpowiednik kilogramowy, który sugerowany jest jej kolorem. Dzięki temu możemy w prosty i skuteczny sposób progresować z treningu na trening, wykorzystując do tego różne rodzaje gum. Gumy mini band są całkowicie bezpieczne, pomagają zachować prawidłowe wzorce ruchowe, poprawiają mobilność stawów i zwiększają siłę mięśniową.

Zalety :

  • minimalizują ryzyko kontuzji
  • umożliwiają wykonanie wielu rodzajów treningu
  • sprawiają, że podczas treningu mięśnie są stale napięte
  • poprawiają mobilność stawów
  • ćwiczenia z gumami ujędrniają ciało i redukują tkankę tłuszczową
  • aktywują mięśnie całego ciała: zarówno powierzchowne jak i głębokie
  • nadają się zarówno do rozgrzewki przed treningiem, jak i treningu siłowego
  • można ich używać do ćwiczeń rehabilitacyjnych